
OFICINA VIRTUAL
Una solució basada en Microsoft 365 que proporciona eines per a una col·laboració més intel·ligent i segura entre els teus treballadors. Augmenta la productivitat dels equips en millorar la comunicació mitjançant recursos que els permeten desenvolupar la seva feina de manera més eficient.
Integra productes de Microsoft basats en web i/o on premise que agilitzen i fan més eficient la gestió d’equips:
-
Microsoft Exchange
-
Microsoft Office
-
Microsoft Planner
-
Microsoft Teams

Import de lajuda
segons segment beneficiari:
10 < 50 empleats
250€/usuari (fins a 48 usuaris)
____________
3 < 9 empleats
250€/usuari (fins a 9 usuaris)
____________
0 < 3 empleats
250€/usuari (fins a 2 usuaris)
Funcionalitats i serveis:
Col·laboració en equips de treball
Gestiona els equips de manera àgil i eficient per al desenvolupament de projectes col·laboratius, compartir recursos i/o coneixements, dotar eines per a la interacció en els processos d’ideació o resolució de problemes; així com la configuració i personalització de fluxos de treball.
Calendari i agenda
Inclou calendari i agenda per l’organització de tasques.
Emmagatzemar i compartir fitxers
Inclou fins a 1 TB d’emmagatzematge.
Compatibilitat amb dispositius mòbils
Una plataforma compatible amb dispositius mòbils.


Suport D'incidències
Resolem incidències en un termini màxim de 24 hores