pexels-jessica-lewis-creative-583847.jpg

OFICINA VIRTUAL

Una solució basada en Microsoft 365 que proporciona eines per a una col·laboració més intel·ligent i segura entre els teus treballadors. Augmenta la productivitat dels equips en millorar la comunicació mitjançant recursos que els permeten desenvolupar la seva feina de manera més eficient.

Integra productes de Microsoft basats en web i/o on premise que agilitzen i fan més eficient la gestió d’equips:

  • Microsoft Exchange

  • Microsoft Office

  • Microsoft Planner

  • Microsoft Teams

Logo-digitalizadores.png
Vols informació personalitzada?

Deixa'ns les teves dades, els nostres experts s'estudiaran el teu cas, i et contactaran amb una proposta feta a mida.

Import de lajuda
segons segment beneficiari:

10 < 50 empleats

250€/usuari (fins a 48 usuaris)

____________
3 < 9 empleats 

250€/usuari (fins a 9 usuaris)

____________
0 < 3 empleats

250€/usuari (fins a 2 usuaris)

Funcionalitats i serveis:
Col·laboració en equips de treball

Gestiona els equips de manera àgil i eficient per al desenvolupament de projectes col·laboratius, compartir recursos i/o coneixements, dotar eines per a la interacció en els processos d’ideació o resolució de problemes; així com la configuració i personalització de fluxos de treball.

Calendari i agenda

Inclou calendari i agenda per l’organització de tasques.

Emmagatzemar i compartir fitxers

Inclou fins a 1 TB d’emmagatzematge.

Compatibilitat amb dispositius mòbils

Una plataforma compatible amb dispositius mòbils.

Vols informació personalitzada?

Deixa'ns les teves dades, els nostres experts s'estudiaran el teu cas, i et contactaran amb una proposta feta a mida.

pexels-jessica-lewis-creative-583847.jpg
Operador telefónico
Suport D'incidències

Resolem incidències en un termini màxim de 24 hores