WIFI BIVID GRATUÏT PER LES FAMÍLIES QUE MÉS HO NECESSITEN
Bivid realitza instal·lacions solidàries a famílies que ho necessiten durant el confinament. Són molts els nens que, per desgràcia, no tenen les mateixes facilitats per dur a terme el curs escolar des de les seves cases.

Des de bivid hem vist aquest problema i els hem volgut ajudar instal·lant gratuïtament tot el que necessiten per poder-se connectar a internet i realitzar les seves classes amb la ‘’tele-escola’’.
Aquest servei l'estem oferint a Almacelles, Sucs, Gimenells, Altorricó, Torregrossa, entre d’altres.
Nosaltres ens fiquem en contacte amb l'assistent social de cada poble i ells ens comuniquen les famílies que més ho necessiten per tal de poder ajudar-los.
Intentem ajudar a tots aquells perquè puguin passar aquests dies més bé a casa.
A veces sentimos que lo que hacemos es tan solo una gota en el mar, pero el mar sería menos si le faltara una gota - María Teresa de Calcuta, 1950