PARTICIPA ALS

NOSTRES

CONCURSOS:

  • https://www.youtube.com/channel/UC6h
  • Facebook Clean
  • White Instagram Icon

Botiga Lleida

Av. de la Indústria, Pol. Ind. El Segre, Parcela 414, Nau 2

Botiga Almacelles:

Rambla de Catalunya, 8, 25100 Almacelles, Lleida

WhatsApp 24 hores:

 656 844 192

Botiga Almacelles:

 973 07 01 07

Email:

hola@bivid.store

averias@bivid.store

Atenció telefònica de 9h a 18h:

 973 07 07 07

© 2020 bivid

ATENCIÓ AL CLIENT

Tens algun problema o dubte amb la fibra òptica? Amb l'app? Amb bivid TV? Amb les nostres tarifes mòbils?

Aquest és l'espai per resoldre dubtes!! Si no trobes el que busques... truca'ns o  envia'ns un missatge!

¿Tens algun dubte? 

Aquí estem per ajudar-te!

 

 

Contacta amb nosaltres:

  Email: hola@bivid.store

averias@bivid.store

Atenció telefònica de 9h a 18h:

 

973 07 07 07 / 1407

WhatsApp:  656 844 192

QUIN DUBTE TENS?

FAQ
 
 

Quan tardaré en tenir fibra Òptica a casa un cop la contracti?

La instal·lació de fibra òptica és gratuïta i en un màxim de 15 dies, mes o menys, ja tindràs tots els serveis amb nosaltres.

l´instal·lació és personalitzada, habitualment, el fil de fibra òptica entra al domicili pel mateix lloc que el de coure. El fil es porta fins a l’ONT, que sol ser a la vora de la televisió.

De tota manera, el tècnic que realitzi la instal·lació et pot orientar sobre la millor opció.
 

És real la velocitat contractada?

La velocitat en fibra és real, el protocol no la disminueix com en ADSL o VDSL. Si es contracta 100 Mbit / s, es gaudiran de 100 Mbit / s en baixada, i així ho mostren les proves de velocitat. Una altra cosa és que el servidor a què s'accedeixi, pugui oferir la informació a aquesta velocitat.

 

 

Em quedaré sense servei quan faci el canvi de mòbil?

No, el canvi es fa de matinada, sols has de posar la nostra sim el dia del canvi i ja funcionaràs amb bivid.

Com em puc descarregar l'App de bivid?

Segueix els següents passos:

1 - Des del teu smartphone entra a "play Store" o "App Store"
2 - Busca: bivid
3 - Clica a descarregar

Com puc entrar al meu compte de bivid dins de l'APP?

A continuació et deixem un tutorial "pas a pas":

 

Si vull canviar de companyia i passar-me a bivid he de donar-me de baixa jo mateix a la meva companyia actual?

No, en fer la portabilitat dels números ja es dóna de baixa automàticament en la teva antiga companyia, ho farem tot nosaltres no et preocupis!
 

Conservaré el mateix número?  I si em canvio de residència?


Mantindràs els mateixos números de telèfon sense cap cost a través d´una portabilitat.

Si canvies de residència a la mateixa província, també podràs mantenir el núm. de telèfon.
 

Vull veure el futbol!

Amb una bona connexió de fibra òptica, com la de bivid es pot veure TOT EL FUTBOL online, gràcies a la plataforma online de MiTele plus i a la de DANZ España es pot veure la Premier League i la Copa del Rey a més d'altres esports.

 

 

Què és l'APP BIVID MOBILE?

 

És una App creada per bivid per als nostres clients. Allà pots consultar les mb consumides, revisar factures, contractar, activar GB de regal, descobrir regals i ofertes!

Teniu servei tècnic?

 

Sí! Actualment tenim:

  Email 24h: hola@bivid.store

averias@bivid.store

Atenció telefònica de 9h a 18h:

973 07 07 07 / 1407

WhatsApp:  656 844 192 (24hores)

Si marxo fora d'Espanya podré trucar bé i tenir dades a altres països?

 

Sí!! Bivid ofereix cobertura Internacional com qualsevol companyia telefònica. Només cal que entris a l'app i activis el ROAMING, tal i com veus a la imatge:

 
 
 
 
 
 
 
 
 

#1 - REGISTRAR ARA

#3 - OBRE EL SMS 

#5 - PEGA EL NÚMERO

#7 - JA POTS VEURE:

#2 - OMPLE LES DADES

#4 - COPIA EL NÚMERO

#6 - FET!!